Досвід роботи

Досвід роботи Овсянникової Л. В.


Інтерактивна гра «Мікрофон»
«Мовна розминка»
Її ми проведемо у вигляді бліц-інтервю (кореспондент)
1.          Скільки в українській мові букв?
2.          Скільки голосних звуків?
3.          Скільки букв для їх позначення?
4.          З чого складається слово?
5.          До яких слів ставимо питання «хто»?
6.          До яких слів ставимо питання «що»?
7.          Які іменники пишуться з великої букви?
- Дякую за інтервю!
Урок природознавства
Тема: кругообіг води в природі.
Мотивація навчальної діяльності учнів.
Переходи з одного стану в інший відбуваються як в штучних умовах так і в природних. Чи такі процеси постійно відбуваються?
-                               Висловіть свої думки за таблицею (метод «Прес»
Я вважаю,…
Тому що,…
Наприклад,…
Отже,…

Урок основи здоровя
Тема:  Про знайомство та дружбу. Дружні
Сучасне життя висунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної на відміну від людини – виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі і нестандартні рішення.
Я вважаю, значною мірою цього можна досягти, використовуючи сучасні інноваційні технології, зокрема технології інтерактивного навчання, перетворюючи таким чином традиційний урок в інтерактивний.
Термін «інтерактивний» прийшов до нас з англійської і має значення «взаємодіючи». Існують різні підходи до визначення інтерактивного навчання. Я схиляюся до визначення О. Пометун та Л. Пироженко: «сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний проце відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх учнів».
Завдяки інтерактивному навчанню учень стає активним учасником навчального процесу. При цьому вчитель і учень – рівноправні суб’єкти навчання. Разом із дітьми я моделюю життєві ситуації, використовую рольові ігри, спонукаю школярів до спільного розв’язання проблеми на основі аналізу відповідної навчальної ситуації
Застосування інтерактивного навчання на уроках здійснюю шляхом використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності учнів, інтерактивних ігор та методів, що сприяють навчанню  учнів вміння дискутувати.
Наводжу приклади найбільш уживаних при фронтальній формі організації навчальної діяльності технології: мікрофон, мозковий штурм, метод «Прес», «Кубування».
При кооперативній формі навчання застосовую роботу в парах, роботу в малих групах.
За такої організації навчання маю можливість керувати роботою кожного учня опосередковано.

стосунки. Практична робота : рольова гра «Будьмо знайомі!»
Робота в групах
Дидактична гра «Так, чи ні».
Друзі мають довіряти один одному (Так).
Якщо друг пропонує тобі випити пива, прогуляти урок, треба прийняти цю пропозицію, щоб не засмутити друга (ні).
Справжній друг здатен пожертвувати власним часом, задоволенням, якщо його друг потребує цього (Так).
Дружити – значить уміти дослухатися до думок друга, поділяти їх, а коли треба, то й відмовити друга від необачного вчинку (Так).
Друзям можна придумувати різні кумедні прізвиська (Ні).
Щоб зрозуміти друга, треба подумки поставити себе на його місце (Так).
У справжньої дружби є свої обовязки і свої правила (Так).
Міцна дружба робить нас кращими, а наше життя – цікавішим, більш змістовним (Так).
Обговорення ситуацій.
Діти, а як ви миритеся коли посварилися?
Ігрова вправа «Збери та поясни прислівя»
Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.
Скажи мені, хто твій друг, я і скажу, хто ти.
Під час роботи в парах пропоную виконувати такі вправи: обговорити завдання, короткий текст, взяти інтерв’ю і т. д.
Великого значення надаю ігровим моделям навчання. На уроках, в основі яких є гра, надаю дітям максимальну свободу інтелектуальної діяльності, що обмежується лише конкретними правилами гри. Учні самі вибирають свою роль у грі, висуваючи припущення про ймовірний розвиток подій, створюють проблемну ситуацію, шукають шляхи її розв’язання,покладаючи на себе відповідальність за обране рішення. Я відводжу собі роль інструктора (ознайомлення з правилами гри консультації під час її проведення), тренера (підказки учням з метою прискорення проведення гри).
У центрі зусиль учителя – інтереси школяра, тому технологія підготовки і проведення уроку має змінюватись: головними дійовими особами, на ньому мають бути окремі діти, групи і клас у цілому. Вчитель – невидимий диригент, який вчасно вміє почути, помітити, допомогти, підтримати кожного, залучити до співпраці.
Далі я коротко розповім про кожну технологію.
Робота в парах
Ця технологія особливо ефективно на початкових етапах навчання учнів роботи в малих групах. Її можна використовувати для досягнення будь якої дидактичної мети; засвоєння, закріплення, перевірка знання.
За умов парної роботи всі діти в класі отримують можливості говорити, висловлюватись. Робота в парах дає учням час подумати, обмінятись ідеями з партнером і лише потім озвучувати свої думки перед класом.
Робота в групах
Цей варіант інтерактивного навчання сприяє активному ґрунтовному аналізу та обговоренню


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Літній відпочинок